суботу, 11 квітня 2015 р.

Країна міцного здоров'я


 
Всесвітній день здоров’я - цей День відзначається 7 квітня починаючи з 1948 року. Саме тоді була створена  Всесвітня організація охорони здоров’я (World Health Organization), членами якої поступово ставали різні країни світу. На сьогодні є багато країн, які зробили свій вибір на користь здоров’я людей. Україна була однією із перших.
Починаючи з 1950 року щорічне проведення Всесвітнього дня здоров’я стало доброю традицією. Його мета – допомогти людям зрозуміти цінність свого здоров’я. Здоровий спосіб життя – це повсякденна турбота про збереження та зміцнення здоров’я. Без здоров'я й сили і світ немилий — каже народна мудрість. Споконвіку правила хорошого тону зобов'язували запитувати про здоров'я рідних, близьких, знайомих, зичити здоров'я з нагоди різних свят та урочистостей. Ми настільки звикли до цього слова, що навіть не замислюємось, який це великий дар - наше здоров'я.
З нагоди Всесвітнього дня здоров’я в Шотівській  сільській бібліотеці було проведено урок здоров’я « Країна міцного здоров’я» . Головною метою якого було пропагувати серед дітей здоровий спосіб життя, виховувати дбайливе ставлення до свого здоров’я.  
Бібліотекар розповіла присутнім про основні принципи здорового способу життя.  Діти дізнались цікаві факти про здоров’я з відео сюжетів та перегляду презентації « Подорож в Країну здоров’я»  а також узяли участь у вікторині
« Книгу прочитаєш – про здоров’я все пізнаєш» та грі
« Скринька Здоровя». Учасники гри продемонстрували відмінні знання про поняття « здорового способу життя», були влаштовані справжні змагання. Виявилось, що діти чудово знають про користь загартовування, важливе значення режиму дня, здорового харчування, заняття спортом та дотримання особистої гігієни. На закінчення зустрічі всі присутні усвідомили,  як багато в житті людини значить здоров’я . 

Здоровя бережіть, доки малі,
І мудрими йдіть по цій землі,
Хай кожен з вас запам’ятає,
Що без здоров’я щастя не буває!















Немає коментарів:

Дописати коментар